Accepterad Gruffisen | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gruffisen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Gruff

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 1980

Berätta om din karaktär. Han heter Benny Gustavsson, han är 43 år gammal född 1980-11-09. Benny är en trevlig och social människa som gilllar att träffa nnya personer. Benny har alltid drömt om att bli bil mekaniker, men det ändrades efter att Benny blev rånad när han gick hem från jobbet en gång, då skiftades Bennys drömmar och han slutade med allt han gjorde för att bli Polis. Just nu är bennys dröm att bli Polis. När Benny växte upp hade han många vänner men blev deprimerad eftersom dom alla flyttade, Benny har aldrig gillat att vara ensam men efter flera års ensamhet kan han nu hantera sina känslor bra. Benny hade en familj men dom dog i en bilkrock när benny var 39 år (4 år sedan), benny jobbar varje dag för att världen ska vara säkrare, han hoppas att en dag kommer kriminaliteten stoppas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rollspel, socialt rollspel och seriöst rollspel. Jag bidrar också till en rolig miljö men även seriös samtidigt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna i ett scenario. Ibland kan det även vara roligt att förlora för rollspelets skull. t.ex det kan bli följe scenarion som är roliga. Så helt enkelt använd inte 100% att vinna utan försök andå rollspela och ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Metagaming, du använder dig av OOC saker IC - Cop baiting, du metvetet gör grejer för att få polisen efter dig. - Powergaming, du använder dig av omänskliga krafter för att t.ex vinna i ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har kört på 5+ servrar innan och jag har varit medlem på Unive tidiggare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka