Nekad Gromit | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gromit

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198106641631/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob Kylstad

Vad är ditt discord namn? <-- ME#0572

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Beck och är en 25-årig man ifrån det fina Göteborg. Han är en ambitiös snubbe som vill nå högt i världen. Han har aldrig haft problem med att blanda sig i kriminalitet om det är vad som krävs för att han ska nå högre. Tyvärr så har Pelle behövt flytta från sin hemstad på grund av att han försökt svindla mäktiga personer och söker nu en nystart i en ny stad där ingen vet om hans fula förflutna. Pelle är en sportfantast med ett intresse av bilar och pengar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer vara med att bidra till att skapa roliga roleplay situationer och vara social och aktiv. Jag är motiverad att göra bra ifrån mig för min egna och andras skull. Jag gillar att spela en karaktär som är olik. mig själv

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är den bästa svenska gta rp servern och därför skulle jag vilja vara en del av den

Hur hittade du Unive? Jag och en vän pratade om gta rp som kom unive upp i konversation. Han pratade mycket positivt om servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min karaktär realistiskt och ta del av roliga rp scenarion och skapa nya vänner inom unive commmunityt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka