Accepterad Grodan. | Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodan.

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
606
Reaction score
50
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080741208/

Ditt Hex-ID: steam:110000142c91958

Vad är din discord tagg? grodan.

Vem var det som bannade dig? Enzo

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-11-22 180123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fick inte berättat för mig varför och han verkade inte kunna förklara sin sak så har ingen aning, men misstänker även att det är för jag skällde ut han i support tidigare, därav anklagar han mig för meta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Fick ingen information om att jag blivit bannad, satt i support och han bannade mig för att jag tydligen sitter och metar för att jag har discord canary på datorn som startas automatiskt från när jag var staff.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Anser den som felaktig då han vägrar lyssna eller försöka förstå vad som hänt.

[ALLT ÄR FÖRKLARAT I PM]

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Permanent bans av 320

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I det fallet vet inte, då jag inte vetat att jag hoppat krim vc med Canary då jag gick iväg från datorn när jag startade den och hoppade dit direkt när jag kom tbx.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte direkt då staffen inte kan diskutera eller förklara sin sak.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka