- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106593937/
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian Björk
Vad är ditt discord namn? CS PROFFS#1337
Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 24 år han älskar bilar hans största dröm är en bmw m4 han är ifrån turkiet han flyttade till sverige för 10 år sedan så han kan hel svenska hans dröm jobb är att jobba med bilar t.x.p autoexperten då han är bra på att trimma bilar som hann jobbade med i turkiet med sin pappa men hans mamma och pappa dog i en flyg olycka för 5 månader sedan dom hade inte så mycket pengar så dom bodde under en bro som min karaktär gör fortfarande min karaktär har ett missbruk av alkohol just för att hans föreldrar dog och han började dricka han älskar ochså musik (dansband) så ibland kan han dra upp sin gittar som han fick av sin pappa i present och spela lite för han har spelat gitarr sedan han var 6 år för tillfelet har han inga kompisar eller brorsor
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill gärna bli medlem för att. Jag tycker det är välldigt kul att köra på just unive för att de är en av de ända servarna i sverige som är seriösa så att det blir bra, men även roliga. Jag tyckte väldigt mycket om att vara whitelistad för eftersom jobbmöjligheterna ökar grovt, vilket oftast leder till ett mer roligt och verklighetstroget RP. Jag vill även ha tillgång till mer saker som twitter och blocket, och som sagt roliga jobb som att jobba med bilar som jag är väldigt intresserad av. Och att jag är online på morgonen/eftermiddan/kvällen/natten vilket gör mig till en aktiv spelare och en seriös spelare
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just för att servern är bra gjort t.x.p (mobiler och bilar att det är bra gjort) och att det är många spelare på unive men mest för hur den är byggd och att det är bra staffs och att det är den ends servern i sverige som är seriös med rp och vill ha ett bra community
Hur hittade du Unive? yt/twitch (cosmo)
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt att träffa nya personer
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få jobb där man jobbar med bilar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Neaj aldrig bara unive spelar ungefärligen 7-8 timmar per dag om inte mer på lör och fre dagar (just för det är sommarlov) och när det inte är sommarlov så typ 6-8
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian Björk
Vad är ditt discord namn? CS PROFFS#1337
Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 24 år han älskar bilar hans största dröm är en bmw m4 han är ifrån turkiet han flyttade till sverige för 10 år sedan så han kan hel svenska hans dröm jobb är att jobba med bilar t.x.p autoexperten då han är bra på att trimma bilar som hann jobbade med i turkiet med sin pappa men hans mamma och pappa dog i en flyg olycka för 5 månader sedan dom hade inte så mycket pengar så dom bodde under en bro som min karaktär gör fortfarande min karaktär har ett missbruk av alkohol just för att hans föreldrar dog och han började dricka han älskar ochså musik (dansband) så ibland kan han dra upp sin gittar som han fick av sin pappa i present och spela lite för han har spelat gitarr sedan han var 6 år för tillfelet har han inga kompisar eller brorsor
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill gärna bli medlem för att. Jag tycker det är välldigt kul att köra på just unive för att de är en av de ända servarna i sverige som är seriösa så att det blir bra, men även roliga. Jag tyckte väldigt mycket om att vara whitelistad för eftersom jobbmöjligheterna ökar grovt, vilket oftast leder till ett mer roligt och verklighetstroget RP. Jag vill även ha tillgång till mer saker som twitter och blocket, och som sagt roliga jobb som att jobba med bilar som jag är väldigt intresserad av. Och att jag är online på morgonen/eftermiddan/kvällen/natten vilket gör mig till en aktiv spelare och en seriös spelare
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just för att servern är bra gjort t.x.p (mobiler och bilar att det är bra gjort) och att det är många spelare på unive men mest för hur den är byggd och att det är bra staffs och att det är den ends servern i sverige som är seriös med rp och vill ha ett bra community
Hur hittade du Unive? yt/twitch (cosmo)
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt att träffa nya personer
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få jobb där man jobbar med bilar
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Neaj aldrig bara unive spelar ungefärligen 7-8 timmar per dag om inte mer på lör och fre dagar (just för det är sommarlov) och när det inte är sommarlov så typ 6-8
Senast ändrad: