Nekad Greko | Ansökan till servervakt (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
G

Greko

Gäst
Användarnamn: Greko

Vad är ditt namn i verkligheten? Panos

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Vad heter du på discord? Greko#1395

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Fredag lördag söndag mellan 10 på morgonen till 11 på natten...

Varför ska just du bli servervakt? För att jag vill hålla den server fin och e även chef på Gunillas lite jobbigt att behöva kalla en admin varje gång en bil måste tas bort eller ngt sådan och har även hänt många gånger att ngn person med mask har kommit in och så säger vi att han ska ta av sig masken men då käftar han e mott

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill att denna stad ska vara fin och för att jag ska kunna DVA bort bilarna i Gunillas som står lite tokigt...

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Ja 3 gånger men har inte fått en ban eller spark av ngn på 3v

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte

jag e inte föd 1 januari 1970 utan jag e 14 år gammal ska fylla 15 så Altså e jag 2005

Utveckla: Varför ska du just bli servervakt? Varför vill du bli servervakt? samt: Kan du inte spela på vardagar? Hoppas du får servervakt! :)

Nekad. Väldigt korta svar känns som du skyndat dig när du skulle skicka in den, väntar en 5-6 dar och sen är du välkommen att skicka en ny.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka