Nekad Gregg2 | Ansökan till Servervakt [Fredriksson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gregg2

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
461
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? gregg0520

Vad är ditt Hex:ID 11000016e97a8dc

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? cirka 4 månader denna gången. (Varit med totalt sen 2023)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://media.discordapp.net/attachments/1087751480695590932/1370812870954057849/image.png?ex=6820dc78&is=681f8af8&hm=79bc00918776afcdcc765afe1aed00f7ddba069d0ca120c51599ac272158e6be&=&format=webp&quality=lossless

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min egna tolkning i en Server vakts arbetsuppgifter skulle jag vilja förklara är att man skall hålla ögonen öppna och tillför så att alla spelare beteer sig och inte lallar. En server vakt skall underlätta för staffs genom att hantera "små" ärende såsom kicks ifall dem utgör ett regelbrott som inte resulterar i bann, men dem kan även hjälpa till att dv:a bilar som står ivägen som inte någon är vid. Detta för att även minska lagget som kan uppstå ifall det är många bilar. Kort enkelt förklarat man ta bort dem personer som lallar och förstår den RP känslan som andra personer vill ha åt och slösar tid. Alltså man vill alltid serverns bästa och ser till så att detta community är lall-fritt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är lämplad för detta arbete enligt mig själv då jag både har tiden och erfarenheterna inom detta. Som jag nämnde tidigare är jag aktiv MINST 4 timmar varje dag och jag har erfarenheterna genom så att jag ägt en server innan och vet hur man skall agera inom olika scenarion och regelbrott. Jag kommer alltid föregå med ett gott exempel för andra spelare och sätta ribban på den RP nivå Unive skall ha. Jag skulle vilja påstå att Server vakter på ett sätt är ansiktet utåt. Jag är alltid rättvis i alla situationer. Spelar ingen roll ifall det är en polare till mig som utför ett regelbrott eller liknande, jag kommer alltid utföra en rättvis bedömning. Jag är väldigt ansvarsfull och pålitlig, jag får alltid in 100% i det arbetet jag gör. Kort o gott jag går ALLTID efter serverns bästa.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag kickar en person för att få fördel eller vinna ett scenario - Exempel: Jag är i en skottlossning, kicker personen jag skjuter på för att få fördel och därmed vinner scenariot.

Abuse: Jag revvar mig själv: Exempel - Jag blir dödad och revvar mig själv, för att senare kunna vinna scenariot

Dessa två saker enligt mig bör ALDRIG uppkomma då det förstör RP nivån. Man skall alltid bära rollen med respekt och inte abusea den.
Med Vänlig Hälsning

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka