GregerBoy
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199017751119/
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin
Vad är ditt discord namn? αlἰbαbα привет Чёртов ребенок#6172
Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2007
Berätta om din karaktär. Upp vuxen i gävle 21år och intresserad av bilar och motorcyklar glad snäll omtänksam höjdrätt blir lätt åksjuk dålig på teknik helt okej på att körabil
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill spela på en seriös server med många aktiva spelare och älskar att spela RP
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har sett andra kört på servern och det ser jättekul utt och jag har hört många bra rykten om servern
Hur hittade du Unive? Via en streamer
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara så seriös som möjligt med mitt rp ha kul kanske träffa nya vänner
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vara seriös träffa nya vänner och ha kul
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ganska
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin
Vad är ditt discord namn? αlἰbαbα привет Чёртов ребенок#6172
Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2007
Berätta om din karaktär. Upp vuxen i gävle 21år och intresserad av bilar och motorcyklar glad snäll omtänksam höjdrätt blir lätt åksjuk dålig på teknik helt okej på att körabil
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill spela på en seriös server med många aktiva spelare och älskar att spela RP
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har sett andra kört på servern och det ser jättekul utt och jag har hört många bra rykten om servern
Hur hittade du Unive? Via en streamer
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara så seriös som möjligt med mitt rp ha kul kanske träffa nya vänner
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vara seriös träffa nya vänner och ha kul
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ganska