Nekad Greger | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Greger

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Greger

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bilfirma chef

Vad heter du IRL? Noah Svedberg

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? 650

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har varit det på andra servrar och tycker det är roligt och att jag är en aktiv spelare så folket i stan kan komma och köpa bilar når dom känner för det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbar som det i två andra städer innan.

Berskiv din karaktär? Jag är en gammal egenföretagare på 45 år som tillverkade och sålde lastbilar för i tiden men gick i konkurs nu under dessa svåra corona tider så då tyckte jag det var perfekt att söka jobb som bilfirma chef. Annars lever jag ett vanligt liv gillar att spela golf och tennis har ingen familj frun lämna mig för en arab och åkte ner till Syrien och hjälpte dom att kriga för isis.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag får se kan hända mycket nu under sommaren men troligen kommer jag vara inne mycket.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer jag att göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej spelar inte på några andra chefer.

Har du läst våra Regler? Ja det är en självklarhet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka