Accepterad Greg3r | Medlem ansökning [ReaperNSP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rambo.123.

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? greven.von_grisch

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Greger Svensson är en engagerad och målinriktad individ med en drivande personlighet och arbetskapacitet. Han är omtyckt inom branschen för sin yrkesmässiga skicklighet och kunskap som ingenjör. Greger trivs med att umgås med sina kollegor och värdesätter goda relationer på arbetsplatsen. På sin fritid ägnar han sig åt löpning och att hålla sig i form, vilket visar på en hälsosam livsstil och passion för motion. Han prioriterar även sin familj och tillbringar tid med sin fru och deras två barn, vilket visar på vikten av balans mellan arbete och privatliv. Sammanfattningsvis är Greger en driven och kunnig ingenjör som är socialt engagerad och värdesätter både yrkesmässiga och personliga relationer, vilket gör honom till en uppskattad och beundrad person inom sin krets.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns rollspel genom att skapa intressanta karaktärer, delta aktivt i berättelser och händelser, samarbeta med andra spelare, vara öppen för improvisation och anpassning, vara kreativ och engagerad för att göra rollspelet levande och spännande för alla. Var öppen för samarbete, variera karaktärers handlingar och låt fantasin flöda för en minnesvärd spelupplevelse för gemenskapen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp. VDM inebär att man använder sin bill som ett vapen. RDM är som att du åker runt och slås eller dödar någon utan anledning. COPBAIT är när man åker runt och tutar eller åker i 150 framför en polis och försöker få en polisjakt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja vart medlem på unive 2022 och sluta helt med rp sommarn 2023. Jag har vart staff på små servar men det var aldrig bra kavlite på rp så har byt flera gånger och sedan slutade jag så jag gick till unive nu för bäst rp kvalite.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka