Nekad gredos | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gredos

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Ange ditt födelsedatum 2 Oktober 2008

Vad heter du på discord? MrSavage M#1581

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag=hockey
Tisdag=14-00 Till 22-00
onsdag=15-00 Till 22-00
torsdag=15-00 Till 22-00
Fredag=15-00 hur länge jag vill om jag inte har hockey
lördag= 13=00 hur länge jag vill om jag inte har hockey
söndag=15-00 Till 22-00

Hur länge har du spelat på Unive? sen den hette multidstaden

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som en servervakt skulle jag såklart kicka/banna alla som gör dåligt för att dom ska lära dig och göra det bättre nästa gång så det blir bättre rp. Det är typ ända svaret som finns. Som en servervakt ska man inte patrullera och kolla om folk gör fel, som staffs gör. Målet med servervakt är att man ska röra sig som helt vanligt förutom att om du ser på nått fel så ska du inte reporta, du ska klippa och kicka/banna dom. Jag skulle även pratat med dom jag bannar/kickar i discorden eller i lokal ooc, så dom fattar varför jag tog detta beslut.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Mitt mål med att vara servervakt är att få skapa rättvisa för alla på servern, oavsett om jag servervakt så ska jag inte hjälpa en vän som har blivit dödad bara för att han är min vän, utan han ska ha samma rättigheter som någon annan som är i samma sits. Jag vill skapa en härlig plats för alla som lirar på unive samt för dom i staff teamet. och Det som får mig att ansöka är för att jag vill hjälpa till. Jag utav det. vill Jag även kunna hjälpa de som behöver hjälp dc och de som behöver hjälp ingame. för att jag gillar att hjälpa folk som behöver hjälp

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? att hjälpa servern, få bort trollare och alla som försöker förstöra servern och jag skulle hjälpa till att hålla ordning så ingen kommer o lallar och förstör rpandet för andra. Finnas som ett stöd för alla andra i staff-teamet och kicka personer som bryter mot regler som inte är nerskrivna som typ trängas i kö eller gå o säga olämpliga ord till random folk. Jag skulle inte tveka på att kicka folk som bryter mot regler även om det är min vän. Jag hade också använt mig av sv-ban och bannat dom i 30-60 min som en läxa eller om det är groft så tar jag klipp o visar för någon högre uppsatt och så får dom lösa det. Jag hade även vistats ofta platser där jag vet är mycket lall tex piren, torget, sjukhuset för att varna eller i värsta fall banna. i 30 min Jag hade alltid gett en anledning efter min ban så att den bannade kan förstå sitt misstag, läsa igenom reglerna och förhoppningsvis förbättra det till nästa gång och jag tycker om att hjälpa folk och lära folk nya grejer och om folk bryter till exempel mot ett grovt regelbrott så är det direkt en sv ban så att personen får det straff som den förtjänar det skulle även bra att va servervakt för till exempel i stora scenarion så är det viktigt att det finns iallafall minst 1 servervakt o 2 staff som håller koll. och har alltid tid att hjälpa folk

Varför ska just du bli servervakt? För att som sagt, jag vill skapa en härlig plats till alla som lirar på unive där ingen rasism eller något tillkommer som är kränkande, sånt tycker jag inte är okej. Jag vill se att alla får rpa på sin nivå (såklart inte lallare), iaf de som kan rp ska få lära sig och bli bättre. Jag kommer att tillföra skratt, glädje och positiv energi till rpandet samt att hjälpa till folk som sitter högre upp än mig i rangen inom servervakt, säger de till mig att göra något kommer jag lyda eftersom att de har högre position än mig. Skulle de behöva hjälp med något så hjälper jag de, exempelvis skriva att servern e restartad. Även medborgarna som spelar kommer jag hjälpa till med

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjälpa så mycket som det går jag kan och göra denna server mer rolig för alla medlemmar och staff. Jag vill kunna stoppa alla lallare och folk som gör fel eller folk som bryter mot reglerna. och gör unive bättre

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /sqlunban [ID]/sqlban [ID] /sqlbanoffline [permid] [dag] [anledning] /sqlsearch [steamnamn] /sqlbanreload /sqlbanhistory [steamnamn] /revive [ID] /noclip /tpm ----- Nycklar /addkey realestateagent /addkey cardealer /addkey polisnyckel /addkey amulance /addkey forsakring /addkey mecano /addkey /addkey -----Vapen----- /giveitem [ID] combatpistol [antal vapen] /giveitem [ID] pistol [antal vapen] /giveitem [ID] stungun [antal vapen] /giveitem [ID] smg [antal vapen] /giveitem [ID] carbinerifle [antal vapen] /giveitem [ID] specialcarbine [antal vapen] /giveitem [ID] knuckle [antal vapen] /giveitem [ID] knife [antal vapen] /giveitem [ID] flashlight [antal vapen] /giveitem [ID] golfclub [antal vapen] /giveitem [ID] switchblade [antal vapen] /giveitem [ID] nightstic [antal vapen] /giveitem [ID] poolcue [antal vapen] /giveitem [ID] compactrifle [antal vapen] /giveitem [ID] gusenberg [antal vapen] /giveitem [ID] machete [antal vapen] /giveitem [ID] crowbar [antal vapen] /giveitem [ID] bat [antal vapen] /giveitem [ID] sawnoffshotgun [Antal] /giveitem [ID] pumpshotgun [Antal] /giveitem [ID] battleaxe [antal vapen] /giveitem [ID] fireextinguishe [antal vapen] ----AMMO---- /giveitem [ID] pistol_ammo [Antal] /giveitem [ID] rifle_ammo [Antal] /giveitem [ID] smg_ammo [Antal] /giveitem [ID] shutgun_ammo [Antal] /giveitem [ID] Radio [Antal] ----Spawna bilar---- /v [namn på bilen] /v police38 (tex) ----Jobs----- Setjob [ID] unemployed [0] (Arbetslös) Setjob [ID] Police [Rank 1-10] Setjob [ID] nightclub [1-4] PALAC JOBB Setjob [ID] mecano [1-5] (Mekonom) Setjob [ID] realestete [1-3] MÄKLARE Setjob [ID] securitas [1-4] Setjob [ID] ambulance / ambulans [1-6] Setjob [ID] Taxi [1-4] Setjob [ID] cardealer [1-4] Setjob [ID] autoexperten [1-4] Setjob [ID] fire [1-4] Setjob [ID] falck [1-4] Setjob [ID] yellowjack [1-3] (Yellow-Yack) Setjob [ID] military [0-6] (försvarsmakten) Setjob [ID]

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans nej jag har aldrig varit bannad på unive

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka