Accepterad Grandpa | Whitelist ansökning [Jallajiiääpp]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Grandpa

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Bokenmannen/

Vad är ditt namn i verkligheten? Håkan

Vad är ditt discord namn? Grandpa#6510

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 1996

Berätta om din karaktär. Grandpa en kille som är alltid schysst mot andra och är lite äldre än dem flesta! Han är kriminell, hans intressen är bilrace/bilträffar allt med bilar att göra! Grandpa ogillar väldigt mycket kriminella och försöker hålla sig ifrån dem. Grandpa svarar alltid och lyssnar alltid och skriker aldrig förutom när han blir arg

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har varit whitelistad men det har blivit indragen pågrund av att jag inte fearRPA. Jag vet nu jag ska hålla koll på de. Jag bidrar väldigt mycket annars till servern som väldigt bra RPande! Jag rpar väldigt realistisk även om t.ex gängmedlemmar brukar överdriva väldigt mycket men jag väljar att rpa även fast jag förlorar i scenariet men vinner rpande! Jag brinner på rpa och rpar oavsett situation! Fast du förlorar eller vinner så rpar jag för syftet att det är roligt och så det ska gå till! Dem flesta känner mig i servern som Grandpa och jag tror dem ser mig som en schysst rpande seriös kille!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för jag vill återgå till mitt jobb eller något annat yrke istället för gå runt staden bara.

Hur många timmar har du på FiveM? 1,114

Hur hittade du Multistaden? Bläddra mellan servrarna ett tag sen

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja jag har blivit bannad på den här servern. Haft mask i GZ och "lämnat söndriga bilar" och nu sist suntförnuft råka ha köra snabbt i staden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen annan.

Tillbaka