Accepterad Grandpa | Ban överklagan [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grandpa

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Användarnamn: Grandpa

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Bokenmannen/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Grandpa

Vad är din discord tagg? Grandpa#6510

Vem var det som bannade dig? Davicoo

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FEARRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag värna inte om mitt liv och borde tänkt på det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två andra personer åker in i bensinmacken och ena personen ska tanka. En saab cirkulerar oss och jag blir nojjig dem ska råna mig så jag förbereder mig för det. Springer och gömmer mig med pistolen ute och hör dem åka fram upp med händerna så jag poppar ett skott dödar han som säger det "chauffören" då börjar passageraren skjuta mig. och där borde jag haft konsekvenstänkande att inte riskera mitt liv!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag som gjorde fel till 100%

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. "lämnat söndriga bilar" Försöker alltid ringa mekonomen och åtgärda bilen
"mask i gz" Tar alltid bort masken nu!
"sunt förnuft" Kör aldrig mer än 100-110 i torget

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja om vi hade backat bak tiden skulle jag fortsatt gömma mig och låtit dem blivit rånade alternativt ringt polisen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte skjuta om det är fler än mig oavsett om deminte har sikte på mig eller inte! Jag kommer aldrig göra om det. FÖRLÅT! FÖRLÅT!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka