Accepterad Gran | Medlem ansökning [Agent]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gran

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? Grannemannen

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Solomon Abelman. Solomon är född i Israel under 1970-talet, han kom till Sverige under 1980-talet i 10års åldern. Solomons pappa lärde honom som liten att behandla andra som du själv vill bli behandlad, hans uppväxt prgälades av en stark känsla av heder. Solomon har jobbat som lastbilschaufför en större del av sitt vuxna liv. Med hjälp utav tidigare etablerade kontakter i Israel, så kom Solomon in i transporten av illegala varor till krigsdrabbade länder i östra-europa. Solomon har ett intresse av att etablera sig i den kriminella undervärlden. Trots sin mer omoraliska syn på hur han ska etablera sig i samhället så är Solomon starkt emot användandet av våld och föredrar att hellre lösa saker på ett hedersamt och fredfullt sätt. Solomon har ett nätverk av närstående som han gärna spenderar tid med på sin fritid, det är trots allt för dem som han gör det han gör, han vill försäkra dem om en stabil framtid. Solomon gillar att socialasera sig genom bland annat biljard och sitt intresse för bilar med mera.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hoppas bidra med intressanta scenarion samt en annorlunda och unik karaktär. Mitt mål i RPn är inte att vinna, det är det sociala jag söker. Rösten kommer att vara anpassad efter karaktärens ålder vilket kommer i sin tur leda till en mer realistisk RP. Mitt mål är inte att gå ut och skapa kaos, utan jag bygger gärna upp kontakt med spelare på servern och iscensätter mer väletablerade scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du spelar för att alla parter ska ha ett roligt scenario även om det betyder att jag förlorar. Gäller även mot kriminella såsom poliser.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst samtliga regler tillsammans med Bulten. Vi har gått igenom samtliga och jag kan lämna exempel på alla. För att ge ett exempel nu på rak arm, Social RP; Utgångspunkten ur RPn ska vara social, inte att alltid involvera våld för att få som du vill. NLR; New life rule, detta innebär att du inte ska komma ihåg detaljer från scenraion där din karaktär blev bragd om livet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat roleplay förut, på ett flertal olika servrar. Däremot har jag inte hittat någon som jag tycker är seriös nog, men efter att ha pratat med Bulten så verkar denna vara just det jag söker.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag känner inte att jag behöver nämna något mer i ansökan, vi hörs förhoppningsvis på intervjun.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka