Nekad grabben972 | Ansökan till Servervakt [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Björnen1442

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
-20
Vad är ditt namn i verkligheten? gabriel lindström

Vad heter du på discord? grabben972#0263

Ange ditt födelsedatum 16 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är aktiv så mycket jag kan. jag går ju i skolan men är aktiv så fort jag kommer hem och typ ghela kvällarna. sen på helger är jag aktiv typ hela dagarna. ;) jag är aktiv så mycket så det räcker att bli sv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit sen januari 2022.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) det går inte med bantotal vet ej vrf. jag har blivt bannad kanske 15 gånger men har mogna till. så ånödiga bans täkte inte mig för

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En som man ska se upp, en som inte lallar, bra rp nivå säger något "Ger varning" innan ban / kick För mig är servervakten en mycket pålitlig person, mest från personalen. Att ge vanliga spelare tillgång till kommandon som /kick och /svban är som en stor sak Sen om vi var på plats skulle vi som svs kunna underlätta genom att dela ut kick/bans så att staffsen, jag vill bara hjälpa till och få bort lallare så unive blir roligare. ;)

Varför vill du bli servervakt på servern? jag tar allt seriöst ingen som lallar eller bryter mot reglerna Att vara aktiv på servern och bidra med ett bra RP, vilket jag har hört förut, är en positiv sak. Jag ser alltid på olika situationer och scenarier från en annan vinkel, så allt ska vara så rättvist som möjligt. Att vara aktiv på servern och bidra med ett bra RP. vilket jag har hört förut. är en positiv sak. och vill serverns bästa. jag vill utveckla rp på serven. få bort lallre och lära folk.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är att man vill vara sv för att kunna underlätta för en själv. DET ÄR ABSOLUT FÖRBJUDET!!!!!!! att gör abuse.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top