Vad är ditt namn i verkligheten? elliot
Vad är ditt discord namn? grötish
Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Görre Lawrence 30 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Omtänksam och snäll
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har haft en väldigt bra uppväxt mycket bra vänner samt bra familj, Han är nyinflyttad i staden och letar efter nya möjligheter att skaffa nya vänner samt nytt arbete. Han vill gärna jobba som mekaniker i staden då han har mycket erfarenhet sen barndomen
Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra karaktär samt en bra rp där jag gör roliga scenarion samtidigt som jag följer serverns regler och gör det roligt för alla.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så båda parter har det kul i ett scenario och inte tänka egoistiskt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, när jag spelat på unive tidigare har jag gjort det och jag gör inte om det efter jag har blivit bannad då jag tar bannen som en lärdom för framtiden att inte göra samma sak.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: Man använder sitt fordon som ett vapen Fear rp: Man värnar ej om sitt liv
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
Vad är ditt discord namn? grötish
Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Görre Lawrence 30 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Omtänksam och snäll
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han har haft en väldigt bra uppväxt mycket bra vänner samt bra familj, Han är nyinflyttad i staden och letar efter nya möjligheter att skaffa nya vänner samt nytt arbete. Han vill gärna jobba som mekaniker i staden då han har mycket erfarenhet sen barndomen
Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra karaktär samt en bra rp där jag gör roliga scenarion samtidigt som jag följer serverns regler och gör det roligt för alla.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så båda parter har det kul i ett scenario och inte tänka egoistiskt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, när jag spelat på unive tidigare har jag gjort det och jag gör inte om det efter jag har blivit bannad då jag tar bannen som en lärdom för framtiden att inte göra samma sak.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: Man använder sitt fordon som ett vapen Fear rp: Man värnar ej om sitt liv
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej