Inaktuell GovernorBob | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

GovernorBob

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/thevalentinb/

Vad är ditt namn i verkligheten? Valentin

Vad är ditt discord namn? wepulluptheshit#3595

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Pekka Järvinen 52, en äldre herre med rötter i Estland, som nyligen flyttat till Sverige. Pekka är en herre som haft ett stökigt liv i i sitt forna hemland vilket har påverkat hans personlighet och hans psyke. I Estland var hans ungdomsår präglat av fattigdom i spåren av Soviets kollaps. Vidare började Pekka ta ströjobb i Estland för att hitta något han kunde försörja sig på men efter en del olika jobb hittade han sitt Yrke som lastbilschaufför. Genom alla hans äventyr och långa färder, föll Pekka för det svenska landskapet och samhället och beslutade sig därför för att söka sig dit.

Han har ett väldigt stort hjärta för ärliga människor och värderar därför dessa väldigt högt. Eftersom att Pekka har tidigare haft problem med vänskapliga relationer har han väldigt svårt att lita på andra. Han har även nära till alkoholen och dricker gärna i umgänge med likasinnade.

Pekka är förövrigt en samhällskritiker och har väldigt mycket att tycka och tänka om, även fast det kanske inte alla gånger är efterfrågat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror att min rollspel kommer att bidra till en förhöjd standard, men framför allt, vill jag bli medlem för att jag har väldigt kul när jag spelar på Unive, och jag tror att en spelare som har kul när den spelar, är den mest givande.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar verkligen upplägget på unive, en väldigt bra tolkning av roleplay upplägget samt en välutvecklad server med en spelarbas som talar för det.

Hur hittade du Unive? Genom serverutforskaren på FiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa en trevlig karaktär med ett brett kontaktnät, som jag tillsammans med andra kan rollspela och ha det kul tillsammans.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att etablera sig som en återkommande spelare samt att knyta nya kontakter.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Givetvis.

Tillbaka