Nekad Gossen07 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gösen07

Aktiv Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
243
Vad är ditt namn i verkligheten? tim larsson

Vad är ditt discord namn? tim_larsson2007#5323

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Tim är 23 år gammal och kommer ifrån USA där han bodde med sin farsa och morsa i en fin villa och dom hade det jätte bra hemma när han var barn till 15 år. men Tim hade väldigt lätt att hamna med fel folk. han var mobbad som liten redan i dagis och det har satt djupa sår i hans hjärta. han är fortfarande väldigt nerstämd för det för att han ständigt blev mobbad som liten och han har inget självförtroende alls. Tims mamma bestämmde att dom skulle flytta till mexico istället när han var 16 år för att komma bort från alla dåliga och kriminella människor han hängde med i USA. när dom flyttade till mexico så kom Tim väldigt snabbt in på samma bana i livet igen men denna gång började han själv att gå runt med pistol och började ta droger. hans mamma började känna det på sig så hon bestämmde sig att dom skulle flytta tillbaka igen när han var 17 år. när dom flyttade dit igen så flyttade inte dom tillbaka till samma ställe utan till ett annat fint ställe mitt i stan (washington) där hände inte så mycket mer än att han var ute med sina bra kompisar och spelade fotboll som han blev väldigt intresserad av vid den åldern. när Tim var 19år så dog hans mamma och hans pappa orkade inte leva längre för att han älskade hans mor så mycket så han tog självmord. Tim levde själv i sina föräldrars lägenhet för att hans faster bodde granne med dom. Tim skulle fylla 23 år men då dör hans faster i canser. Då kom Tims farfar och flyttade hem Tim till honom i staden Unive där han hoppades på att Tim skulle rädda upp allt och få leva ett bra liv med fina folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös rp men även skapa roliga minnen men hålla allt på en seriös nivå. Mitt mål är att ha en bra rolig men även seriös rp o skapa mycket vänner och roliga minnen och mycket scenarion tillsammans med dom andra på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Så att man spelar med tillexempel att men kör ett scenario och de inte går så bra för en att man kanske blir dödad eller nått annat dåligt händer än. Man ska oavsett vara med på scenario även hur det går för än.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag kan reglerna. rdm dödar utan anledning vdm använder fordon som vapen. metagaming ooc info ic. powergaming tex krockar å inte rpar på skador.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja 1100h i fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja denna ansökan är kopierad från min gamla. jag skulle göra det så det är därför den är kopierad. så behöver ej nekas pga plagiat. pratade i support och dom sa att jag skulle göra såhär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka