Nekad Goseklimpen | Medlem ansökning [Leoturk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Goseklimpen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Alvin.

Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är therealh1an

Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdulla Hassan och är 25 år gammal. Abdulla växte upp med sin yngre bor och mamma och pappa. Hans uppväxt var bra, som en vanlig uppväxt med vänner, kärlek och spel. Men när Abdulla fyllde 14 år så skulle hela familjen på en skidresa som slutade i katastrof.

Bilresan tog ungefär 4,5 timmar och efter 2 timmar alltså nästan halva vägen så blev det väldigt dimmigt. Det var dimmigt, kallt, halt och började på att bli mörkt. Efter en stund så blev Abdulla chockad av det han såg. Han såg en lastbil som hade våltat och som låg mitt i vägen. Abdullas pappa som kör hade ingen chans att stanna pågrund av den hala vägen. Abdulla bara började blunda och tänkte, nu är det kört.

Som tur var så överlevde Abdulla som vaknade upp på sjukhuset sent på natten samma dag. Men tyvärr så klarade sig inte Abdullas mamma och yngre bror.

När Abdulla fylde 17 år så skulle han och hans pappa flytta till en stad som heter Unive efter att de bott i Stockholm hela deras liv. Abdulla tyckte inte om att lämna alla hans vänner och liv. Men abdullas pappa sa att det skulle årdna sig och att han skulle få ett nytt och bra liv i Unive.

När Abdulla blev 18 år så flyttade han hemifrån och började arbeta på små kroger på kvällarna och på MC donnalds på dagen. Men Abdulla var inte nöjd och nu som 25 åring drömmer om ett jobb som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och social rp genom bra och långdragna scenarion. Jag har även spelat fivem i över 2 år så jag är väldigt bra som rpare som kan alla regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innäbär att man ska spela för bådas parter och inte bli sur när man förlorar ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna. Några exempel är , Vdm - när man använder sitt fordon som ett vapen. Rdm - När man dödar någon utan anledning. Sunt förnuft - Att man inte rpar som man skulle gjort irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ganska mycket erfarenhet inom rp. Jag har varit här förut och rpat mycket, sen så har jag varot på många andra serverar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror inte det. Bara att jag är en rolig spelare som har roliga scenarion och som inte blir sur nör jag förlorar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka