Nekad Gorre | Medlem ansökning (Elias)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorre

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gordon Sjöström

Vad är ditt discord namn? ErikJulius

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2014

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gordon Sjöström, 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, strategisk och modig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har alltid drömt om att bli polis och skydda samhället. Han växte upp i en stad med mycket kriminalitet och såg hur polisen gjorde skillnad. Nu vill han följa sin dröm, upprätthålla lagen och göra staden tryggare för alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är ny på RP men jag har läst igenom reglerna noggrant och ser fram emot att spela på ett sätt som både är roligt och respektfullt för alla. Jag kan bidra med kreativitet genom att utveckla en intressant och dynamisk karaktär, samt vara flexibel i samspel med andra spelare. Jag vill hjälpa till att skapa en bra stämning genom att följa serverns regler och vara positiv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst handlar om att vara flexibel i berättelsen och inte alltid driva på för att ens egen karaktär ska vinna. I vissa situationer kan det vara mer intressant att låta den andra spelaren vinna, för att skapa en bättre dynamik och utveckling för båda parter. Det handlar om att prioritera berättelsens utveckling framför att alltid vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej. Men samtidigt har jag inte varit med i servern så länge, men jag har läst reglerna noggrant

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte RDM, alltså döda någon utan giltigt RP-skäl. Man får inte OCC i IC chatt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en seriös RP spelare som gillar att samarbeta med andra. Jag är alltid respektfull och följer reglerna för att skapa en bra spelupplevelse.

Nekad vänta 24 mellan varje ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka