Accepterad GormStorming | Ansökan till Servervakt [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GormStorming

Icke Medlem
Meddelanden
646
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Scilla

Vad heter du på discord? GormStorm

Vad är ditt Hex:ID steam:110000142505c37

Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagarna kommer jag hem ca 16 och loggar ca 20-21 beror lite på energin efter skolan. På helgerna ca 12 kanske och loggar lite olika men ca 22. Detta varierar såklart men detta är på ett ungefär.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan februari 2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 tror jag, kan ej bifoga bild. Några felaktiga AC bans men en korrekt.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att underlätta för staffsen, hålla koll i omgivningen runt dig när du rpar. Du skall alltså ej specca elelr göra större arbete utan endast underlätta och banna/kicka vid behov i din omgivning när du rpar. En servervakt är alltså en vanlig spelare som har vissa perms för att banna, kicka, dva bilar och vidare endast för att underlätta. Du ska heller inte skapa mer problem utan underlätta, dvs inte lalla eller göra problem utan få bort problemen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag anser att lallet på unive just nu är bedrövligt rent ut sagt. Vill kunna hjälpa till ifall det behövs. Jag vill bli servervakt då ja vill underlätta för staffs i allmänheten och få bort folket som ej kan bete sig, jag vill inte att dessa “Lallare” skall komma in i våran rp och är där för att förstöra, Jag vill se det tomt med Lallare då det är så fruktansvärt med folk som ej kan bete sig och tycker det är roligt att förstöra för andra, vi servervakter skall underlätta för staffs att behöva komma till allmänheten o Istället ägna sig tid till specande av scenarion. Jag vill då även hjälpa vårat fina staff team här på unvie att se till så att de spelare som ej kan bete sig inte behöver slösa deras tid.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som servervakt kan tex vara att du kickar eller bannad under scenario för din egen vinning. Du ska heller ej lalla eller göra problem utan underlätta för staffs och inte skapa mer problem. Servervakt abuse kan även vara tt ha på toggleid under scenario eller när du ej befinner dig på en plats där du får ha det dvs sjukan, marjas osv... Du kanske har på det under skottlossning för att kunna lättare se var de andra befinner sig, vilket ej är ok. Du ska endast ha toggleid under ett pågående regelbrott då du ska banna eller om du befinner dig på en plats där mycket lallande förekommer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka