Nekad Gorilla jägaren | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gorilla jägaren

Icke Medlem
Meddelanden
92
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199637765185/

Ditt Hex-ID: steam:110000163fc9c41

Vad är din discord tagg? Gorilla jägaren

Vem var det som bannade dig? ludde, classic, philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-06 215634.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag glömde stänga av mina killfx då jag inte kört fiveM sen slutet på sommarlovet typ och inna de körde jag 100k or die och där får man ha killfx och sådant sen nu när jag kom till unive så köpte jag krim sen så när jag skjöt någon för första gången så märkte jag att jag hadde killfx och det var inte meningen eftersom att jag glömde då jag körde 100k or die då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt med mina vänner då jag skulle rulla lite med dem och så för de skulle ta in mig senare om jag var snäll och rolig och så. efter det när vi kom till pocket så skjöt någon på oss när vi var på väg dit utan att vi hadde gjort något och vi hadde inte en blekaste vilka de var och jag behövde ju såklart försvara mig för jag ville såklart inte dö eftersom man ska värna för sitt liv vi åkte bort lite bakom en sten sen fastnade bilen så jag hoppade ut och lyckades träffa honom i huvudet och då såg jag killfxen som jag glömde att jag hadde efter det blev jag ganska rädd och visste inte vad jag skulle göra. jag är superledsen jag visste inte att jag hadde kvar dem då jag precis kom tbx till fiveM

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var halvt en felaktig ban jag förstår ju att det ser sjukt illa ut från staffen perspektiv då jag hadde killfx men fråm min sida så märkte ju jag precis att jag hadde det men jag förstår staffebn till 100% eftersom att han bara ville göra sitt job. men jag ber så sjukt mycket om ursäkt jag hadde ingen aning att jag hadde killfx. jag lovar att det alldrig kommer hända igen. Hadde jag varit staff så hadde jag också bannat nån om jag såg att nån hadde killfx, tracers, no porps mm. men jag har redan tagit bort dem och kommer alldrig sätta tillbaks dem på igen. LÄS. DETTA VAR 3 MÅNADER SEN TYP LÅT MIG KOMMA TBX VILL RPA

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så blev jag bannad för sunt förnuft att jag lootade på piren. jag skrev då till han som hade bannat mig och jag tyckte att det var så tråkigt att inte ha en server o spela på. men han unbanade mig efter någon dag. då förstod ja gatt det var smart att låta bli så att jag inte skulle bli bannad. Jag har också blivit bannad en gång när jag körde fiveM för första gången för typ ett år sedan prick nu sedan. då gick jag in på Unive, jag skrev sedan några väldigt fula ord i twitter och tyckte att det var roligt. men sedan efter 3-4 månader då mina kompisar började köra på unive så förstog jag att jag gjorde ett dåligt misstag. jag hade då växt upp och fattade hur illa det var. jag fick då sitta och lyssna när de hade kul skrattade och bara hade allmänt roligt. jag fick då unban sedan hadde jag också roligt med dem. min senaste ban jag hadde var inte rolig häller jag tyckte at det var så sinnesjukt tråkigt för jag blev bannad i 4 dagar medans mina vänner bara satt och spela fiveM mina vänner hade kul medans det ända jkag kunde göra var att vänta ut min ban det var så sjukt tråkigt att inte kunjna köra Unive och nu vet jag inte vad jag ska spela nu när jag inte kan köra på Unive. LÄS
DETTA VAR 3 MÅNADER SEN TYP LÅT MIG KOMMA TBX VILL RPA

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja stängt av. LÄS DETTA VAR 3 MÅNADER SEN TYP LÅT MIG KOMMA TBX VILL RPA

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka