Nekad GooseeMoosee | Ban Överklagan [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tesdead

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
47
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198253699305/

Ditt Hex-ID: steam:1100001117d70e9

Vad är din discord tagg? GooseeMoosee

Vem var det som bannade dig? Razz bannade. Men 3lvis och 1krato samt en SR mod tog beslutet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-28 192317.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom mitt beteende vid tillfället inte följde serverns regler. Jag förstår i efterhand att det jag gjorde kunde uppfattas som störande för RP:t och skapa en dålig upplevelse för andra spelare. Jag tar ansvar för det som hände och har reflekterat över hur jag kan undvika samma misstag framöver. Min avsikt är att följa reglerna bättre och bidra positivt om jag får chansen att komma tillbaka.

Jag vill även tillägga att det känns personligt, då andra som gjorde samma misstag inte fick några åtgärder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det kom in en spelare som ville köpa en bil, och affären genomfördes utan problem. Efteråt gav han oss pengar, och vi reagerade på hur mycket han hade. När vi frågade svarade han att han hade mycket pengar eftersom han spelat sedan Multistaden. Han kontaktade mig senare och sa att jag skulle vara med i ett montage där han gav bort pengar, vilket kändes suspekt. Jag skrev då till honom på Discord och bad honom köpa fler bilar för att se om han faktiskt bara hade mycket pengar eller om han var moddare. Han dök aldrig upp igen, och eftersom jag inte hade några bevis på att han moddade skickade jag varken in något i /sv eller /help. I efterhand inser jag att detta var ett misstag och att jag borde ha rapporterat situationen direkt istället för att försöka utreda det själv

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Avstängningen var korrekt. Jag gjorde ett misstag som bröt mot reglerna och därför blev jag bannad. Jag var inte medveten om regelbrottet då, men är det nu. Samtidigt upplever jag att händelsen delvis togs ur sitt sammanhang och missuppfattades. Jag accepterar beslutet och kommer se till att inte upprepa felet framöver.

Vill även tillägga att jag är helt ny både till RP och GTA, så när personen pratade om ’montage’ förstod jag inte vad han menade. Så här i efterhand inser jag att han syftade på ett lall-/mod-montage.

Regler
Kapitel 1 Paragraf 1
Ansvar
Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Borde kontaktat Helper eller över

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka