Nekad good123 | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ebbsen

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2021

Vad heter du på discord? [11-34] Gunnar Larsson#7668

Mellan vilka tider kan du oftast spela? helger på morgonen 7 till 12 sen paus så kör jag igen 3 till typ 12 1 på natten. vargadar börjar halv 3 sluta ca 10

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader ish

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle för det första bli glad och jag skulle kunna Banna folk i 30 min tills vidare som förtänar det för nyss så var det en kille som jag arresterade som failrpa och hoppade ut ur bilen med handklovar samt metagamear
Det första jag skulle göra är att hitta honom och banna direkt och sedan ta hjälp av akam eller emil som får ge han en längre bann. Jag skulle förmodligen bli ännu mer aktiv för att det är mindre sannolikt att folk tramsar och om folk gör det så kan jag bara sätta stopp för det direkt.
Det kommer bli mycket mindre lall och mer samt bättre rollspel för alla. Jag kommer också hålla koll mer på torget eftersom att det är där det mesta tramset och alla trolls är. Jag kommer förmodligen vara server vakt i typ en månad och sedan ansöka som support om jag klarar av jobbet bra.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för att jag tycker att unive e en sjukt bra server och vill göra den bättre och typ kicka folk som e afk och lallar och sånt för stötter på sjukt mycket lallare osv, som håller på och det händer mycket på torget och tycket liksom ba att jag hade vart en bra servervakt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag hade kunnat sätta stopp på att lallade och hjälpa folk och bli mycket mera aktiv kommer ta bort allt lallade och göra så att dom som faktist är seriösa få det roligare kommer se så att alla följer reglerna och sånt.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag ser sjukt mycket alla där jag äör vene hur det kommer sig ser bara väldigt mycket och hde gjort servern till en bättre plats det kommer bli roligare rp om alla larre försvinner och har ganska bra efaren av det ochså.

Varför vill du bli servervakt? Jag kommer bidra med bättre RP för alla som faktist vill ha roligt och inte tramsa vi kommer kunna ha flera roligare scenarion och folk som tramsar kommer få konsekvenser. Jag kan säga att jag kommer sätta stopp för mycket lall i stora scenarion och mycket lall på torget. Tex på eventet igår så var det folk som earapade jätte mycket och förstöde det hade jag kunnat bidra med att kicka dessa personer samt hånade de folk genom att skrika b*garnas fel fastän att staffs skrivit i chatten att inte säga och att låten inte kommer att spelas upp.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? väldigt bra skulle(jag) själv säga har vart det tidigare

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja har blivit bannad två gånger först när jag var väldigt ny inom rp så hållde jag på och sno alla bilar försöka slå folk osv. sen andra var pga powergaming flög lite med bilen kan man säga. men ångrar allt det till 100 procent.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka