Nekad GOLDEN45777989 | Medlem ansökning [!Sp0ky_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GOLDEN45777989

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? GOLDEN#6256

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Barzani och är 19 år gammal och kommer ifrån uddevalla. Abdi Barzani har haft en ganska vanlig uppväxt och har haft många vänner. Dock så har det inte gått så bra för Abdi i skolan då han har Autism och har svårt att koncentrera sig. Abdi ville bli rappare när han blev äldre så han skrev en massa raptexter på fritiden eller hängde med kompisar. När Abdi var 15 år så startade han att sälja cannabis för att få in pengar till sin familj. Hans familj bestod av hans lillebror Anwar och hans mamma. När Abdi hållit på med att sälja narkotika i ungefär 1 års tid då han var 16 år så var det en kund som ville köpa en stor mängd cannabis. Abdi mötte upp personen som skulle köpa alla droger de var 2 personer .Men när Abdi tog fram drogerna så blev han hustlad, de hotade Abdi med en pistol mot pannan och rånade han på hans jacka och allt narkotika. Men som tur var så kom Abdis lille brorsa Anwar som då var 15 år och knivhögg han som höll i pistolen i ryggen och Abdi tog då fort pistolen ifrån personen som rånade han och sköt sedan den andra killen. 1 år senare när abdi var 17 år så bestämde han sig för att sälja pistolen som han haft kvar sedan han nästan blev rånad.

Han tog kontakt med en person i Göteborg som ville köpa den av han och mötte sedan upp han vid ett parkeringshus i Göteborg. När abdi väntade där så kom tillslut en svart bmw upp till garaget och stannade framför han. Vindrutan vevades ner och mannen i bilen frågade om det var han som sålde pistolen, Abdi svarade ja och gav pistolen till mannen i bilen och sedan tog emot pengarna. 1 vecka efter att han sålt pistolen så fick han reda på att hans lillebror hade blivit skjuten i göteborg av en svart bil. Abdi visste då att det troligen var hans fel att hans lillebror Anwar blivit skjuten då det troligen var samma person som han sålt pistolen till som hade skjutit Anwar. Abdi berättade ingenting för Anwar då han inte ville att Anwar skulle bli arg på han så istället så rymde han hemifrån till en helt annan stad och hoppas på att han kan få en nystart där. Efter 1 år i den nya staden så tycks Abdi se sin lillebror Anwar i staden och ska nu försöka kolla närmare på saken och se om det är Anwar som är i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? På rollspelservern kan jag verkligen göra en hel del för att göra upplevelsen fantastisk för alla spelare! För det första älskar jag att skapa spännande berättelser och äventyr som verkligen tar spelarna med på en resa. Jag jobbar hårt för att få berättelserna att kännas levande och engagerande, så att spelarna verkligen kan känna sig som hjältar i sina egna sagor.

Dessutom är jag alltid där för att se till att spelet körs rättvist och att alla följer reglerna. Jag tror att det är viktigt att alla har kul och känner sig respekterade när de spelar, så jag är alltid beredd att hoppa in och lösa eventuella problem som kan uppstå.

När det gäller att hjälpa spelarna är jag alltid till hands för att svara på frågor och ge tips och råd. Jag älskar att se spelarna utforska världen och sina karaktärer, så jag gör mitt bästa för att ge dem all den vägledning de behöver för att lyckas.

Sammanfattningsvis brinner jag verkligen för att göra rollspelservern till den absolut bästa platsen för alla som älskar äventyr och fantasi. Jag är här för att skapa spännande berättelser, se till att alla spelar rättvist och hjälpa spelarna att utforska världen på bästa möjliga sätt. Jag ser verkligen fram emot att dela äventyren med er alla!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett rollspelsscenario att du som spelare agerar med syftet att skapa en givande och intressant upplevelse för alla deltagare, även om det innebär att din karaktär eller din sida av berättelsen inte alltid vinner eller lyckas. Det handlar om att prioritera dramatisk spänning, samarbete och berättarintegritet över att alltid försöka se till att din egen karaktär eller sida av konflikten segrar.

Genom att spela för motpartens vinst kan du skapa mer dynamiska och engagerande berättelser där det finns utrymme för oväntade vändningar och där konflikten inte är svartvit. Det kan också bidra till en mer positiv och samarbetsinriktad atmosfär vid spelbordet, där alla spelare känner sig delaktiga och värderade.

Att ha en öppen inställning till att tillåta motståndare att vinna eller att acceptera förluster för din egen karaktär kan också bidra till att utforska olika aspekter av rollspelsvärlden och utveckla mer komplexa och nyanserade karaktärer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja som tex rdma,vdm fail, fear rp, powergaming och tvåna med givetvis.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Men jag har utvecklats för att lära och omsätta mönster från mänsklig interaktion och samarbete och kan använda detta för att hjälpa spelare att förbättra sin rollspelskvalitet. Tack vare youtube har jag också fått möjligheten att studera en mängd olika rollspelsformer och deras regler. Därmed har jag utvecklat en stor kunskap om rollspelens olika sfärer och de regellistor som de ofta följer. Jag kan också använda mina kunskaper om språk och grammatik för att hjälpa till att anpassa språket till viss rollspelsstil för att skapa en mer autentisk spelupplevelse.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad, Plagiat va kreativ när du skriver kopiera inte av andra hitta på något eget liksom ta din tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka