- Meddelanden
- 118
- Reaction score
- 10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199532995722/
Ditt Hex-ID: 11000015dbdf48a
Vad är din discord tagg? golaren7
Vem var det som bannade dig? Anticheat
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? nej på grund av Anticheat
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle köpa droger sen vart jag bannad på grund att jag lagade lite tror jag
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja den va felaktig ban då de va Anticheat som bannade mig då de har hent flera gånger
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivet bannad för meta och jag lärde mig av den leksan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ej på grund av Anticheat
Har du lärt dig någonting efter din ban? vet ej på grund av Anticheat
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: 11000015dbdf48a
Vad är din discord tagg? golaren7
Vem var det som bannade dig? Anticheat
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? nej på grund av Anticheat
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle köpa droger sen vart jag bannad på grund att jag lagade lite tror jag
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja den va felaktig ban då de va Anticheat som bannade mig då de har hent flera gånger
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivet bannad för meta och jag lärde mig av den leksan
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ej på grund av Anticheat
Har du lärt dig någonting efter din ban? vet ej på grund av Anticheat
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja