Accepterad GodSeth | Ban överklagan [ Zensy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sEtH

Icke Medlem
Meddelanden
410
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198991981789/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: sEtH

Vad är din discord tagg? sEtH#1261

Vem var det som bannade dig? Horqua

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 23 timmar 52 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen för att jag råkade köra på en kille på motorcykel på motorvägen, dödade han ej men krockade in i han av misstag för jag jobbar på mekonomen och jag hade larm så jag körde lite för snabbt för att dom som ringde efter mekaniker hade väntat länge. och jag stannade och åkte över till killen som jag råkat köra in i och frågade hur de gick och sånt men sen kommer hans vänner och omringar mig å säger att jag ska kliva ut å riktar pistol, då blec jag rädd i spelet (FearRP) och börjar backa då börjar dom skjuta mot mig och sedan blir jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde på motorvägen lite för snabbt å sen helt plötsligt så dyker några motorcykel killar upp lite längre fram och så tappar jag kontollen för jag försökte bromsa och undvika dom men sen så flög bilen in i han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det vaar en felaktig ban efter som det var lite fel på mina ögon i spelet + att jag försökte väja men då råkade bilen åka in i han, å det var olyckshändelse bara helt enkelt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 2 stycken sen tidigare där båda blivit lyfta. Den första gången så blev jag avstängd för jag skrev en grej i "twt" som han tyckte va "ooc" vilket det inte var eftersom min bann blev lyft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet helt ärligt inte hur jag skulle kunnat göra annorlunda förut att kanske inte börja backa därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att köra mer försiktigt och att jag ska tänka mig fär innan jag gör grejer tex att backa bilen ut ur situationen.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top