Nekad GO MR C | Whitelist ansökning [niklasson_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Charlie.

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
5
Användarnamn: GO MR C

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198994257248/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? GO MR C#0260

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Charlie Andersson och är 21 år gammal. Charlie är snäll, ambitiös och rolig. Han växte upp i en normal familj och har haft en bra barndom. Hans familj består av hans mamma, syster och hans pappa. Både hans mamma och hans pappa är poliser och Charlie vill bli detsamma. Charlie har ett stort intresse för att sälja bilar så om inte polis går vägen kanske han satsar på att sälja bilar på bilfirman. Charlie vill bli polis eftersom att han vill rensa brottslingar från gatorna och han älskar att hjälpa folk därför passar polis yrket perfekt för honom.

Varför ska just du bli whitelistad? jag har hört att man kan få mer mölligeter här. och nu har jag spelat här på denna server i ett tag nu och då så bästemde jag mig för att göra en whitelistad ansökan här. jag kan bidra med bra rp och riktigt bra

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har hört att den är riktigt bra och söker för tillfället en seriös server där man inte blir rdmad så fort man loggar in. Jag kan också bidra med grym rp kvalite.

Hur många timmar har du på FiveM? 53,1 timmar

Hur hittade du Multistaden? minna vänner sa att det va en grym server så då testade jag den här serven och jag tycket den är den bästa serven jag nånsin har spelat på det är grym

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja tyvärr har jag det men det kommer inte att upprepas igen jag lovar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? ja lite utlänska server men jag gillade inte dom så mycket jag gillar mutistaden mycket mer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka