Nekad Gnochin | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gnochin

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199010312203

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Gnochin#2214

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 21 årig kille som älskar bilar och är väldigt snäll mot dig om du är snäll mot han. Han hade en väldigt jobbig uppväxt med att han föräldrar skilde sig när han var 7 år gammal och det enda sättet att ta sig ur all denna skiten var att meka med bilar och vara med sina kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för jag vill hjälpa staden framåt så att det ska bli så roligt som möjligt att vara inne på servern och rpa och jag skulle gärna bli bilmekaniker eftersom att min karaktär älskar bilar och jag är väldigt kunnig inom området.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en trevlig server att rpa på och man träffar många andra trevliga människor som gillar att rpa dom också

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom att när jag laddade ned fivem så testade jag ett visst antal servrar och kom fram till att unive var det som var roligast för det är mycket folk och dom flesta är väldigt trevliga

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att träffa ännu fler trevliga människor och bara ha kul med alla trevliga människor som man träffar på i staden och det vore väldigt roligt att ha chans att hjälpa alla dessa trevliga människor

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul med alla trevliga spelare som är inne och rpar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej som sagt så är unive den enda fivem servern som fungerar ordenkligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka