Nekad GLOW | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLOW

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? john

Vad är ditt discord namn? Glow_08

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Josh Halmquist och är född 2004-06-05 dvs 19 år. josh mamma kommer ifrån USA o pappan Sverige. Josh mamma heter Sophia Jones och pappan heter Lennart Halmquist. josh har en bror vid namn Collin Halmquist och dom är väldigt nära varandra. Josh föräldrar splittrades tidigt i han barndom då Josh mamma vart en missbrukare av droger och var beroende och dog då hon över doserade. Josh var 14 år när hans mamma dog och de tog verkligen på Josh. Pappan försökte verkligen att hålla dom borta fån sin mamma Sophia och se till att dom inte gick samma väg som hon gjorde. Lennart var väldigt kärleksfull och närvarande till sin barn josh och Collin. Josh och Collin såg upp till sin mamma och började testa droger o gå fel väg. Efter ett tag började Lennart bli orolig för sina barn o anmälde Collin. Josh va väldigt in i kriminalitet o bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och seriös rp jag kommer även att försöka skapa bra o roliga scenarion där båda parter har kul och chans att vinna. Jag kommer även att va aktiv på serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ser till att båda parter har chans at vinna och för jag inte ska spela för att ha mest pengar eller mest vapen. t.ex om jag har rånat en bank o tar en gissla och steller krav som att få åka där i från o då ksk polisen har suttit ut spikmattor efter vägen och då kan dom ha chans att ta mig.

Hur hittade du Unive? min kompis benyamin visa mig Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka