Accepterad GLOKZY | Chef-jobb ansökan [BubbleGum] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GLOKZY

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? liam

Vad heter du på discord? GLOKZYツ#3003

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 1,3 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att uteckla jobbet och göra det tll en firma där alla ska känna sig välkomna och att det ska gå bra för firman generelt.Jag vill bli chef för att tror att jag kommer kunna utveckla båtbolaget och vill kunna göra den till en populär firma som har personal öppet och har kunder som är nöjda vilket är det absolut viktigaste med det hela. Jag tror att i framtiden om jag blir chef kommer folk handal hos oss för en bra kundservice och bra med ööpet tider så det är öppet oftast dynbget runt med bra ekomoni och bra med mogna bra anställda som sköter sitt jobb bra. Det är öven viktigt att ha nya asntällda som lär sig med tidens gång som följer med på hela resan! Så jag kommer att utveckla jobbet och göra det till den mest sålda firman i staun!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har avrit chef och bitr chef 2 gånger där så har alla erfanheheter och har även erfaneheter av andra chefs positioner. Har mycket erfanhget av båtar irl och kan mycket om dem. Har mycket erfanheter inom jobb chefs jobb menyer mänsikor och kan behandla mäniskor på ett bra sätt. Därför ser jag mig som lämplig för detta jobb. Kan alla grunder och har allt man behöver!

Hur ofta kommer du vara inne? vecko dagar
mån: 16-23
tisdag: 16-23
ons: 15-22
tor: 16-30-22
fre: 16-30-03
helg: 09-13
lov: 10-04

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Jaa

vidare till muntlig. Du har 48h på dig att ta din muntliga intervju, Lycka Till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka