Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199048601151/.
Vad är ditt namn i verkligheten? Arian
Vad är ditt discord namn? Gjensenn#1476
Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 1994
Berätta om din karaktär. Karaktären heter Leopold som är säljare, han är svensk med italienska föräldrar. Han är 30 år gammal ogift. Han var jakt efter pengar o droger. Innan han blev säljare deltog han i olika brott såsom rån av smycken affärer vid flera tillfällen, bilstöld, överfall mot poliser, mordförsök, gatukampar, bland andra tillhörde han i en maffia som kallades Bella nostra. Och han hade sitt smeknamn till "Wilhelm".
Från en ung ålder var han offer för en förbannelse (klassificerad som en psykisk sjukdom) som fick honom att förvandlas till den hänsynslösa mördar clownen ``Rolle``.
Efter några år isolerade han sig i en husvagn i norra delen i Stockholm. Där utvecklade han också en stark depression på grund av att han inte kunde kontrollera sin önskan att skada andra människor.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har rollspelat många år (på engelska och spanska servar) och vill testa för första gången rollspel i svensk server. Vill att min karaktär ska utvecklas och kan även bidra till den här server och få träffa nya vänner och kollegor. Jag vill ge all positiv känsla till den här server, ge allt till 100% av min roll och energi för att all ska lyckas.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara en seriöst rollspel. Gillar att servar ska fungera bra så jag kan bygga upp min karaktär för att ha ett mycket viktigt uppskattning av min karaktär. Unive är en av de bästa server i Sverige när det gäller rollspel och det är därför jag är intresserad av.
Hur hittade du Unive? FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt, att min karaktär ska känna sig välkommen och kan lyckas med historien från början till slutet. Att han blir frisk av sin psykiska sjukdom. Jag vill ge en fin avslut för jag vill att min karaktär ska lyckats med o leta efter sin egen fred.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Träffa nya vänner inom servern för det är roligt för oss människor att träffa nya folk. Enligt mig Unive är en grym servern som jag längtar på o spela och att både min karaktär och jag själv ska försöka bli mer uppskattad.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Arian
Vad är ditt discord namn? Gjensenn#1476
Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 1994
Berätta om din karaktär. Karaktären heter Leopold som är säljare, han är svensk med italienska föräldrar. Han är 30 år gammal ogift. Han var jakt efter pengar o droger. Innan han blev säljare deltog han i olika brott såsom rån av smycken affärer vid flera tillfällen, bilstöld, överfall mot poliser, mordförsök, gatukampar, bland andra tillhörde han i en maffia som kallades Bella nostra. Och han hade sitt smeknamn till "Wilhelm".
Från en ung ålder var han offer för en förbannelse (klassificerad som en psykisk sjukdom) som fick honom att förvandlas till den hänsynslösa mördar clownen ``Rolle``.
Efter några år isolerade han sig i en husvagn i norra delen i Stockholm. Där utvecklade han också en stark depression på grund av att han inte kunde kontrollera sin önskan att skada andra människor.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har rollspelat många år (på engelska och spanska servar) och vill testa för första gången rollspel i svensk server. Vill att min karaktär ska utvecklas och kan även bidra till den här server och få träffa nya vänner och kollegor. Jag vill ge all positiv känsla till den här server, ge allt till 100% av min roll och energi för att all ska lyckas.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara en seriöst rollspel. Gillar att servar ska fungera bra så jag kan bygga upp min karaktär för att ha ett mycket viktigt uppskattning av min karaktär. Unive är en av de bästa server i Sverige när det gäller rollspel och det är därför jag är intresserad av.
Hur hittade du Unive? FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt, att min karaktär ska känna sig välkommen och kan lyckas med historien från början till slutet. Att han blir frisk av sin psykiska sjukdom. Jag vill ge en fin avslut för jag vill att min karaktär ska lyckats med o leta efter sin egen fred.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Träffa nya vänner inom servern för det är roligt för oss människor att träffa nya folk. Enligt mig Unive är en grym servern som jag längtar på o spela och att både min karaktär och jag själv ska försöka bli mer uppskattad.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.