Accepterad GipzyHH | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GipzyHH

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? FuckingHH#0217

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tahib Yäni född 2003

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, hetsig, clown

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakgrund för min karaktär är att han har varit i staden sedan tidigare sen försvunnit ett tag för har varit på semester och nu är tillbaka och ska bygga upp sig själv och sina kontakter för att bli stabil igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket bra social rp och framför allt mycket drog rp inom det kriminella

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att det ska vara kul för båda inte bara spela för sin egen vinst. Det ska i slutändan vara kul för alla inblandade aktörer. Exempelvis om jag blir stannad av polisen så ska jag fortsätta rp för att eventuell få en bra utbildad social rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot reglerna x antal gånger sedan tidigare då jag har varit här ett tag, men nu är jag tillbaka lämnar allt gamla bakom mig o blickar framåt o skapar nya mål.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp vilket innebär att man ska värna om sitt liv som om det vore på riktigt, sen även social rp och det innebär att man ska använda sig av så mycket social rp som möjligt och prata så mycket det går o hitta lösningar tillsammans om det är knas.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har varit medlem tidigare på unive och spelat en lång lång period

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka