Accepterad GioTheDon | Ban överklagan [ Zensy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

GioTheDon

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/GioTheDon040/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: GioTheDon

Vad är din discord tagg? GioTheDon#3549

Vem var det som bannade dig? Zensy

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Zensy. Återstår: 4 dagar 19 timmar 36 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde för fort i stan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade köpt en bil jag va ny i serven hade spelat ungefär 30-40 minuter. Jag hade presic lämnat bilfirman med en kompis vi va hypade över att köra bilen som vi precis hade fått. Jag körde då med en högre hastighet än tillåtet förbi torget och sjukhuset. Jag vänder och saktar ner eftersom att det går så fort "hade ingen aning at bilen skulle vara så snabb" jag åker in i motelet för att parkera då jag blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban eftersom jag inte höll mig till "suntförnuft" genom att jag inte höll den korrekta hastigheten men jag känner även att jag inte gjorde det i en lång period eller med meningen eftersom det var min första gång inne på serven hade jag ingen aning hur snabb bilen skulle vara.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit det tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att inte kört över hastighetsgränsen och att spela på sunt förnuft. Jag hade gört lagligt och förskltigt med tanke på att jag inte visste hastigheten på fordonet och att jag inte borde ha fortsatt efter jag passerade torget. utan att nästa gång åka försiktigt med sunt förnuft.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. kommer att kolla reglerna i discorden en extra gång och kommer inte att göra något som inte står i reglerna.

Har du läst våra regler? Ja
 
Tillbaka
Top