Nekad Ginoo | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ginoo

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071573066/

Ditt Hex-ID: steam:1100001423d344a

Vad är din discord tagg? yahharen

Vem var det som bannade dig? master320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Stafsen valde att banna mig för fake krim Jag fattade inte då vad de menade, men efter att ha frågat runt fick jag reda på att anledningen var en otillåten emoji i mitt namn som jag tydligen hade lagt till för att symbolisera krim. Tanken var aldrig att fejka min krimroll eller lura er utan jag tyckte helt enkelt att det såg snyggt ut och lade till den utan att tänka på konsekvenserna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några personer gled runt i en bil och vibeade tills jag får en ban jag var skockad och visste inte vad som hände jag blev bannad för fake krim när jag inte ens hade krim jag var hel borta i huvudet och fattade inte tills jag sickade bilden på min ban till mina vänner och dem sa att jag hade gjort fel så jag frågade staffsen och dem s aatt jag hade emoji jag ber om ursäkt ville aldrig låtsas ha krim och jag är inte så dum att jag ska lura staffsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag fattar varför jag e bannad så jag skulle inte säga att den är felaktig jag gjorde fel även om jag visste eller inte är det mitt ansvar jag fattar vill ni ha mig bannad så gör så jag fattar till 100% jag visste bara inte och vill inte att en perma ban ska vara mitt beslut på servern sorry på riktigt jag fet att jag gjorde fel hade kollat upp om man fick innan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men har lärt mit av mina dumma beslut hade ett montage som jag ångrar tills idag sorry

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte sitta och byta steam namn eller att fråga om man fick till stafsen förlåt för allt jag vill bara komam tillbaka tillservern jag tog en pause innan jag gjorde denna överklagan för att tänka på vad som hände och vad jag borde gjort så jag ber så mycket om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte göra dummasaker som jag inte vet om man får eller inte snälla förlåt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka