Accepterad gibb? | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Raka rör

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198867847458/

Ditt Hex-ID: 110000136189922

Vad är din discord tagg? Raka rör#2808

Vem var det som bannade dig? R O S E

Hur lång tid var din ban? 20dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: combat logga+pwergaming 2

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot reglerna och ´det står jag för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag combat loggade och det står jag för att jag gjorde och vi har snackat om det men pwergaming 2 står jag inte för, jag combat loggade sen spawnmade jag en stund senare vid torget sen tog jag ut en bil för skulle in till sjukhuset för mina vänner var där men då var polisen där så jag åkte och la in allt olagligt jag hade på mig så inte jag skulle åka in i fängelset och därför la jag in alla mina saker i bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte helt felaktig ban, det som var rätt var combat loggandet jag gjorde och det står jag för och det var rätt gjort av staffs men pwergaming 2 var felaktigt dom specka mig aldrig så dom såg inte helheten av det dom så bara i loggsen att jag quitade sen joinade och hade lagt in massa saker i min bil men mellan där så hade jag åkt till sjukhåset och titta men det var ju poliser där och då åkte jag och lämnade alla mina saker i min bil och det var det dom missade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag körde min bmw m4 f82 vid piren och då frös mitt spel och då så krochade jag med min polare i typ 50 km i timmen och då tänkte jag att jag spelar in på att jag är skadad för har sett streamers inte spela på det och andra på servern och det var det ända som hände och jag har lärt mig att man ska spela på det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte combat logga, jag var bara arg när allt hände för det var några som gjorde likadant där dagen innan och det hände inget med han så gjorde samma sak men ongrar mig väldigt mycket för spelar bara på unive och har inget anat att spela så ongrara det riktigt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag värkligen gjort jag kommer aldrig göra om det eller göra något som kommer leda till en ban eller en varning så kommer spela så bra som jag kan i framtiden så inget händer.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka