Nekad Ghost primus | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost primus

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/GhostPrimus/

Ditt Hex-ID: 11000013535d128

Vad är din discord tagg? Ghost primus#1212

Vem var det som bannade dig? Marja Lisa från bilfirman.

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det var inte alla på servern som fick en i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman (Användarnamnnamn: Ghost primus) - unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag moddade vilket jag ångrar idag. Jag blev dock bannad av erat anti cheat tror jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ska vara helt ärlig för 2-3 år sen så moddade jag och jag var dålig på rp och jag tänkte inte till innan jag gjorde saker utan jag bara gjorde saker. Det jag gjorde var ett misstag och det ångrar jag idag till 100%. Iallafall jag och mina kompisar spelade fivem och så visade min kompis mig en mod meny och jag tänkte bara fan vad nice att fixa gratis pengar men det var inte så nice. Eftersom att jag blev perma bannad men jag sket i det och gick vidare. Och det ångrar jag idag eftersom att unive är en bra server där många av mina kompisar spelar. så det skulle vara kul om jag skulle kunna få en andra chans. Jag har försökt att få en unban innan men det har jag inte fått pga av att jag inte har kunnat utveckla mina texter eftersom att jag var så pass liten då men idag vet jag bättre och en sak jag vet är att man aldrig ska fuska eller modda. För det leder bara till dåliga saker.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte. Det var jag som gjorde fel till 100% och det står jag för. Eftersom att jag moddade.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad här tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat tänkt till lite innan och andvänt mig av sunt förnuft. Istället för att tro att jag är cool för att jag moddar. Jagt skulle aldrig göra om det idag för att jag vet bättre eftersom att jag har växt upp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att man aldrig ska fuska i något spel. Och att man ska tänka till innan man gör något för att man vet ju inte om man kommer ångra det i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka