Nekad Ghost | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
16
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag hade kört som vanligt hade ett gratis fusk injectat och skulle vara med i ett skott scenario. Jag hade enbart esp för min egna fördel som gjorde att jag kunde se igenom väggar mm, jag dog i scenariot låg död sen helt plötsligt blev anti cheat bannad. Jag kontaktade staff teamet och sedan blev omedelbart bannad.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar fullt ansvar över det som hände och står för vad jag har gjort. Jag fattar varför beslutet togs och därför nu vill be om en andra chans efter snart ett år. Jag har insett att alltid handlingar har konsekvenser och förstår att mitt misstag har skapat en dålig sida samt en dålig rp från från mig samt ett förtroende. Jag har nu lärt mig och förstått betydelsen av denna ban och vill förtvivla er på att detta ej kommer ske igen!

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att jag ska ta vara på hur jag utför saker och uttrycker mig bland annat jag har dessutom lärt mig att fuska aldrig leder till nått bra. Jag har även lärt mig att allt dåligt förstör även för hela spelupplevelsen och aldrig mer använda tredjepartsmjukvaror igen.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har väntat så past länge och förändrats mig helt och skulle gärna vilja komma tillbaka till unive. Jag har mognats upp och blivit äldre och mer konsekvens tänk. Jag anser att jag har fått en god rp nivå som skulle passa in hos unives standard och tycker jag borde få en ärlig chans tillbaka på servern.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/kOoQtoOW2VA5dtI7u?invite=cr-MSxiOVgsNjI2NjgxMzI

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka