Nekad ggvpzwexy | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ggvpzwexy

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? charlie

Vad är ditt discord namn? challe1383

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter emil Göransson. Han var uppväxt i England med en mamma och pappa inga syskon så han var ensam barn Bengt. Han hade ett bra liv bodde i en vanlig villa hans föräldrar hade bra inkomst så dem var ej fattig o de gick bra för Bengt. Sen trodde föräldrarna att han hade börjat miss sköta skolan. O bara där börja det han börja skolka o blev avstängd. Kvällarna hemma slutade så att vi satt o prata hela tiden ja mamma o pappa om att jag ska sköta mig skolan. Men jag lyckades inte o sköta mig så sedan börja jag röka på och sånt. O börja gå o göra kriminella saker. Mamma kom på mig många gånger så hon stod o grät o fråga va som händer med mig. Sedan hamna jag e helt fel umgänge med folk som va kriminella o gjorde grova brott. Jag började hamna hos polisen och brev hem o till slut hamna jag på HVB hem.
(hur tror du det gick för emil sen????

Vad kan du bidra med till serverns RP? va jag kan bidra med e att är o sprida glädje o bra rp nivå till servern och mitt mål är att jag ska ha kul göra roliga scenarion o höja min rp nivå så det blir mer realistiskt o blir roligare att rpa då o att hjälpa folk träffa nya vänner o göra roliga saker på servern men mitt största mål är att göra bra scenarion o mycket så man kan ha kul o rpa för andras vinst så mitt mål e o ha kul o sprida glädje o hjälpa till.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De ska va kul för alla i ett sinario inte bara en själv tex om man gör ett bank rån ska det va kul för alla polisen och rånarna inte bara får rånarna.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig och han sa att den va bra

kan du ge mig väntar på intervju rollen i dcn så ja kan ta muntlig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka