Nekad getoormen05 | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

getoormen05

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? aborren

Vad är ditt Hex:ID 11000014c06f659 (Hex)

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. jag brukar vara inne på unive från 3-8 tiimmar om dagen om jag inte har fult upp me träningar och praktik för då e jag inn typ 2-3 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive sedan agusti 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Erik/Pictures/Sk%C3%A4rmbild%202024-01-07%20225800.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt är en person som bara går runt och rpar som vanligt men ska ändå hålla koll på omgivningen ifall någon gör regelbrott då den endast kan kicka folk så får man göra de och ser man att personen försätter får man tillkalla helper eller Staff som får kolla klipps och se vad han/hon tycker om den personen gör tillräckligt illa regelbrott för ban eller så vidare. en servervakt ska även kunna hjälpa folk med sin rp som att om man märker att någon gör fel så ska man kunna säga till personen på ett bra sätt att gör så istället för så ,för kunna utvekla rparens rp och de ska bli roligare för alla. en svs har oxå kommandon
/svban
/kick
/toggleid
/revive
/dv
/sv

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill kunna hjälpa till och utvekla serverns rp där de behövs och hjälpa de som kanske it e världens bästa rpare till att kunna utvekla sin rp och där med kunna gör de roligare för alla då de e fler bra rpare = roligare och bättre senarion. och med hjälp av staff teamet kan jag hjälpa till och få bort problem spelare och folk som bara springer runt och lallar för då kan jag hjälpa med att ta klipps och skicka in till er högre upp som kan ge ut bans till de som för kännar de

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är t ex att en grabb ligger på oil riggen och e död och hna ber mig ressa han emot typ 100k ig och säger att han sak ge mig +rep och skit så de gynnar mig med att reva han och abuse e t ex att jag revar mig sjölv i ett senario för kunna vinna senariot då folk tror jag va dör men sen revar och dödar personen i skott senario

Tillbaka