GeorgeCrackhead
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198028949191/
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus
Vad är ditt discord namn? GeorgeCrackhead#1090
Vad är ditt födelsedatum? 27 April 1996
Berätta om din karaktär. han är en man på 30 år som lider lite av schizofreni, han har alltid varit bland runt "Fel folk" och gör vad som behövs för att få mat på bordet. min karaktär gillar fordon och tatueringar
Varför ska just du bli whitelistad? kommer försöka bidra med ett roligt rp för dom som är iblandade
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för ja vill kunna spela med mina vänner och bidra med ett bra rp
Hur hittade du Unive? igenom en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? mina mål är att försöka ha ett roligt rp
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej de ja gör ja inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus
Vad är ditt discord namn? GeorgeCrackhead#1090
Vad är ditt födelsedatum? 27 April 1996
Berätta om din karaktär. han är en man på 30 år som lider lite av schizofreni, han har alltid varit bland runt "Fel folk" och gör vad som behövs för att få mat på bordet. min karaktär gillar fordon och tatueringar
Varför ska just du bli whitelistad? kommer försöka bidra med ett roligt rp för dom som är iblandade
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för ja vill kunna spela med mina vänner och bidra med ett bra rp
Hur hittade du Unive? igenom en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? mina mål är att försöka ha ett roligt rp
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej de ja gör ja inte