Inaktuell gen1us | Whitelist ansökning [Mackan Me1ster/Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gen1us

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/30032001N/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Ullgren

Vad är ditt discord namn? dasjio#8432

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 20-21 årig man som är från usa. När han var i Usa var han inblandad i mycket gängkriminalitet och gjorde mycket brott för att försörja sin Mamma och två bröder. Han var den äldsta av sina bröder och fick då mycket ansvar. När det blev för mycket våld och skjutningar behövde familjen flytta och det billigaste stället var att flytta till Sverige.

Varför ska just du bli whitelistad? Därför jag vill ha ett seriöst spel på en server som jag vet är seriös och som många är inne på och spelar hela tiden. Jag kan nog inte bidra med så mycket till servern men ni skulle få en seriös spelare som spelar seriöst och det är väl ett bonus!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Därför många andra servers är väldigt laggiga eller fullt med oseriösa spelare och det tycker jag är tråkigt. Så jag vände mig till multistaden

Hur många timmar har du på FiveM? 10h 30min

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden genom att jag letade efter en bra server och det var den första som kom upp. Inte svårare än så!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har aldrig blivit bannad på en server eftersom jag spelar seriöst och har inte så mycket timmar på spelet än.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Innan jag hittade Multistaden så körde jag på Bernadotte och blev rättså bra på den faktiskt. Men för tillfället spelar jag inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka