Nekad Gb_glass | Medlem ansökning [Daddy Kiko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gb_glass

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? gbglass

Vad är ditt födelsedatum? 21 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Han föddes den 21 januari han gick inte på förskola för han va tvungen och hjälpa sin far med att laga bilar. Så han visste inte hur man gjorde vissa saker, tills han börja skolan. Han va så glad varje dag han skulle till skolan. Han älskade skolan. Men i skolan fann det många dumma barn. Det va tre grabbar som va dumma mot Vilmer i 2 klass och i 4 klass, dem tog hans kläder och stoppa i dem i toan. Men efter han börja i högstadiet, så fick han vänner, Vilmers första bil va en volvo 740. Han hade den till varje skol dag, och nu stor han är och åker runt och har kul. Vilmers intressen är att meka med bilar och att hålla ordning, han är ett stort fan av Vianor

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp nivå som innefattar scenario som är utvecklade och som alla parter tycker om. Jag har sedan tidigare år tillbaks kört mycket rp och varit kriminel på servrar tidigare. Så jag vet hur man rp på ett roligt och bra sätt som många säkert vill eftersträva.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda sidorna ska ha en bra upplevelse och att man ej ska vara självisk och att man själv ej bara ska tycka att scenariot ska vara roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag några exempel är RDM VDM COPBAIT Sunt Förnuft

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har väldigt stora jag har spelat på unive mycket förut men sen tog jag en paus på grund av att jag inte hade någon dator under et långt tag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej har inget speciellt jag skulle vilja berätta

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär, ha med namn samt ålder. Framtidsplaner.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka