Nekad Gaywi.G T R | Chef-jobb ansökan [ GSP ][Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,449
Reaction score
90
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? gsp [ Grove street pizzeria ]

Vad heter du IRL? George

Vad heter du på discord? Gaywi.G T R

Hur gammal är du? Jag är 14 år och är född 2008-08-14

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen februari

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att göra unika och roliga scenarion jag kommer också att anställa folk som är kreativa och bra på att göra scenarion. jag kommer att skaffa ett bra "team" och skaffa några sammarbeten så vi kan göra unika roliga och kreativa scenarion som är kul. jag kommer att ha bra med aktivitet och kommer se till så att folk har kul där.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit personal ansvarig på gsp och hade sammarbete med gsp när jag var chef på bahamas.

Hur ofta kommer du vara inne? jag är väldigt aktiv och rpar mycket majoriteten av det jag gör är att vara på unive

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart jag skulle vara kvar på unive. jag spelar på unive för att kunna se till så att andra har roligt och hålla en bra rp nivå och jag ser gsp som en chans att göra rolig rp

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, jag var medlemskaps ansvarig för inte så länge sen och vet att man får ej rollspela på andra svenska rp servrar som medlem på unive jag har själv dragit roller pga av att folk rpar på andra servrar

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka