Nekad gaywi | Chef-jobb ansökan ( bahamas ) (kebabegott)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,449
Reaction score
90
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? bahama west mamas

Vad heter du IRL? George

Vad heter du på discord? Gaywi.G T R

Hur gammal är du? 14 född 2008-08-14

Hur länge har du spelat på Unive? sen februari 2022 ifall jag ej har fel

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag har vart chef på bahamas innan så jag vet hur det funkar inom just det yrket och jag skulle börja med att bygga ett team jag skulle anställa massa personer och skaffa aktiva och kretiva personal ansvariga och delägare. jag skulle försöka sammar beta med andra yrken t.ex. med båt bolaget kanske ha en fest på en av deras största båtar .

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag var chef på bahamas för inte så länge sen men då var jag vice i ett gäng + medlemskaps ansvarig så jag hade andra saker o tänka på och jag valde att säga upp den men jag vet hur man väcker bahamas till liv anledningen till att det gick dåligt för mig var pågrund av att jag anställde fel personer och lät de kriminella blandas in i yrket,jag vet hur man årdnar fester och samtidigt ha bra rp.

Hur ofta kommer du vara inne? jag är väldigt aktiv och kan kan vara inne flera timmar om dagen , speciellt nu under vintern så kommer jag ej ha mycket för mig så kommer mest vara hemma och rpa och jag tänker att jag kan spendera den tiden för att rpa chef på bahamas igen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart, jag spelar inte för att bli chef jag rpar på unive för att kunna tillbringa bra och rolig social rp för båda parterna jag, altså jag skulle ej lämna unive ifall jag blev nekad

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag spelar på ändast unive, jag var medlemskaps ansvarig för 2 dagar sen så jag vet väldigt bra att man ej ska spela på andra servrar

Har du läst våra Regler? ja som sagt så var jag medlemskaps ansvarig för mindre än 2 dagar sen så jag kan reglerna jätte bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka