Accepterad Gatan | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gatan

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hjalmar

Vad är ditt discord namn? Gatan eller 1atcharn

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Krabban Håess 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, hängiven, positiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktärs bakgrund är en ganska mörk och strulig bakgrund med mycket problem och busigheter, men har väldigt ljusa framtidsplaner och vill skaffa fina bilar och skaffa en fin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög standard på min rp och bidra till spännande och roliga och oförglömliga scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parter ska kunna ha kul och att man själv ska kunna förlora och inte bara vilja vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har blivit bannad för vdm förut och har lärt mig att man inte ska använda sitt fordon som vapen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft, fear rp, copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag vill bara säga att jag är en spelare med hög standard på min rp och följer alltid reglerna i mina scenarion.

Min karaktär växte upp i ett tufft område där kriminalitet, fattigdom var en del av vardagen. Hemmet var ofta stökigt med frånvarande föräldrar och dåliga förebilder. Redan i tidig ålder lärde sig karaktären att klara sig själv inte för att det var ett val utan en nödvändighet. Skolan blev mer en plats att hänga på än att lära sig i och snart drogs han in i småbrott, bus och okontrolerat beteende först för spänningen och sedan för att överleva.

Under tonåren utvecklade problemen. Det kunde va om bilstölder och snatterier eller att hänga med fel människor. Trots det fanns det alltid en gnista i karaktären, en dröm om något bättre. Drömmen kom kanske från gamla filmer eller snabba bilar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka