Nekad Gargantua | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargantua

Icke Medlem
Meddelanden
369
Reaction score
37
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Biträndande på gripen taxi ab

Vad heter du IRL? Alvin

Vad heter du på discord? Gargantua#5276

Hur gammal är du? 13 i år

Hur många timmar har du på Fivem? 110

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har jobbat på taxi ett littet tag är erfaren och det saknas personal lönerna stämmer inte och så klagar folk på allt! jag vill göra så taxi blir ett respekterat jobb kunderna känner sig väl bheandlade personalen känner sig väll bhandlare

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där ett tag jag är erfaren och det jag har lärt mig är bland annat att dom som jobbar på taxi får ingen respekt jag kan grejerna med priserna hur man kör och sånt!

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter johan. Johan som litten hade en väldigt svår uppväxt som liten blev han mobbad dåligt bheandlad hemma. Till sisst kom socialtjänsten då blev johan flyttad till en annan familj men där blev han också dåligt bheandlad han blev slagen han lärde sig fel saker och annat. Till slut blev han uttslängd då hammnade han är. Johan har inte lärt sig som litten hur man beter sig så det kan bli svårt för honnom att förstå vad man ska göra. Så johan kan värka litte omsart och förrvirad ibland. Johans intressen är att skrappa triss och köra bilar gärna snabba bilar. Johan älskar också att hjälpa folk med tillexempel att köra dom där dom vill. Johan älskar också att gymma. Fast almänt så är johan en glad förrvirad mäniska med ett starkt bil intresse.

Hur ofta kommer du vara inne? minst 7 timmar och så kommer jag jobba 3-5 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? så klart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka