Accepterad Gargantua | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargantua

Icke Medlem
Meddelanden
367
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198821230204/

Ditt Hex-ID: 11000013351467c

Vad är din discord tagg? Gargantua#5276

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: failrp ~Bosse. Återstår: 4 dagar 23 timmar 53 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen bannade mig för fail rp för att jag hoppade ner frå ett hus tak och då räddade rädnings tjänsten mig och effter det råkade jag ställa mig up i sekunder det var fail rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev rånad hela tiden så fort johan gick på en almän plats blev han rånad och misshnadlad och så tänkte johan varför är det värt att leva sen fick han ett tellefon samtal att hans enda kompis skulle begå livet av sig då gick johan upp på ett hus tak johan stog där ett tag först sen kom rädnings tjänsten och polis då hoppade johan när johan dog fast rädnings tjänsten räddade honnom sen la sig johan ner och så skulle dom prata prescis då blev johan bannad för fail rp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var fel aktig för att jag rpade ju jag fattar inte vad som var fail rp jag blev bannad mitt under ett senario hur är det fail rp effter senariot fattar jag fast jag blev bannad mitt i

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad förr men jag har värkligen inget annat att göra och jag kan inte vänta 7 dagar för då är jag redan unbannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänka på kosekvensern och tänka är det värt och tänka utt vad ska jag säga i själva senariot

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att tänka på vad jag gör och kosekvenserna

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka