Accepterad Gargantua | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargantua

Icke Medlem
Meddelanden
369
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198821230204/

Ditt Hex-ID: steam:11000013351467c

Vad är din discord tagg? Gargantua5276

Vem var det som bannade dig? Elias

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-01-30 170021.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde att banna mig eftersom att jag inte kunde bete mig över huvudtaget tog inte rpn alls seriöst i förrigår och det blir tråkigt för motparten och jag tror att det är därför staff valde att banna mig, för att jag ej tog rpn seriöst och bara lalla simpelt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle logga in på unive och då stog det att jag var banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var endast jag som gjorde fel, det var 100 procent suntförnuft av mig att gå in i ett gänghus med batong själv som studerande ingen gör det, jätte dumt finns inte så mycket att säga kring det. Sedan var det extremt onödigt av mig att ställa mig och börja dansa på det där bil eventet, fine jag är studerande kan inte göra så mycket men extremt larvigt av mig att börja dansa, kunde bara ha pratat med alla där iställelt. sen kommer vi till det där förut när jag slog en polis och exakt samma sak där jätte onödigt och gjorde de bara för att det kändes "rolligt" extremt onödigt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit banad felaktig för powergaming för att staffsen inte såg mina 7me och sen typ 2021 för jag hoppa ner från en jätte hög byggnad blev revvad och sen börja snacka som om inget hade hänt när jag var icke medlem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att ta rpn mer seriöst, att tänka innan jag tar beslut och tänka hur det känns för motparten, att jag lallar är roligt för mig men inte för min motpart och rp handlar om att göra det roligt för både parterna

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag ska börja ta rpn mycket mer seriöst för att jag blir banad för att jag lallar är bara pinsamt från min egna sida. Jag ska börja bete mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka