Nekad Gabe Itch | Ban överklagan[Valentino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wahajis byrålåda

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
5
Användarnamn: Gabe Itch

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198337859486/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Gabe Itch

Vad är din discord tagg? Elis#2067

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Kör som en idiot,vdm."

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag av misstag råkade köra in i en persons bil , det var inte alls meningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på marja lisa och skulle lämna in min bil i garaget och råkade köra in i en svart BMW av misstag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men det kändes lite hårt att få en 5 dagars ban för att av misstag råka göra något sånthär. Skulle kanske räckt att ge mig en varning eller kick . Men jag ber om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för troll, Rdm och efter det så har jag tänkt mer på vad jag gjort och i detta fallet var det inte alls med mening och jag är verkligen ledsen för detta har hänt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha kört så snabbt (80km) och skulle väntat på att personen skulle ha flyttat på sig innan jag kunde lägga in mig bil i garaget. Jag är ledsen för att detta har hänt..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att aldrig köra snabbt i staden och sen att vänta på min tur, detta kommer aldrig hända igen!

Har du läst våra regler? Ja

Nekad då jag nästan precis hade unbannat dig och du inte verkar lära dig av dina misstag.
MVH Valentino

Staff på multistaden!
Discord: Valentino#5995
Öppen pm!
snabba svar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka