Nekad Gabbisen | Ban överklagan [Kasper]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 5320
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 5320

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198098585802/

Ditt Hex-ID: 1100001083e98ca

Vad är din discord tagg? Gabbisen#1337

Vem var det som bannade dig? Emilia

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var nog för att jag "VDM:A" men dom trodde jag inte hade ett syfte med det. vilket jag hade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tror jag blev bannad för att det var en unge som kom fram till mig och började slå på min bil. och då sa jag .Skärp dig så gör man inte mot främlingars bilar. också gjorde barnet en emote där hon slog mig. Efter den emoten sprang hon iväg och jag körde på henne lite lätt så att hon ramlade. Och sen frågade jag hur det gick men fick inget svar. och sen vips så blev jag disconnectad från servern och det stog VDM permanent avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig i mina ögon. Jag hade en anledning att vdm:a. för att barnet slog mig och hetsade upp mig. Jag kanske tog i lite när jag kör lite lätt på ett barn. Men det var det första som kom upp i mitt huvud att göra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en tidigare avstängning men inte för vdm. Jag kommer inte ihåg vad det var.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle nog kunna jaga ungen o prata lite allvar med den att man inte går fram och slår på främlingars bil och ansikte, osen springer iväg. Jag kunde nog ringa hennes föräldrar om hon hade några. annars kanske kanske kontakta polisen. Fast jag skulle nog själv snacka med ungen för min karaktär är rätt så snäll och ödmjuk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag skulle jag nog säga. Att VDM:a är inte det första bästa alternativet jag ska göra. Istället kunde jag prata med barnet. Och att jag ska leverera min bästa RP till servern och ta den mycket mer seriöst. För vad jag har märkt är det mer seriösa en oseriösa. Men ändå man ska respektera servern. Om den är rp. då ska man ju naturligtvis rpa o inget annat eller?

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka